vrijdag 31 juli 2009

Bali – Sanur – Vrijdag 31 juli 2009 – 10.44 uur / Bali (4.44uur Nederland)

Goedemorgen allemaal,

Gister niet geschreven, omdat ik wat ziek was. Gister opgestaan met hoofdpijn. Volgens de Bowentherapeute kan het gebeuren dat je na de sessie hoofdpijn hebt en water is de remedie tegen dit verschijnsel.
Dat was dus balen. Heb een ibuprofen ingenomen en gewoon gaan ontbijten. Voelde me wat dronken….. van al dat water…. haha. Met Carol een stukje gaan lopen en bij het lederwinkeltje aan gegaan en allebei een jasje laten aanmeten. Heb ook een broek laten aanmeten. Even een nette broek voor mijn werk.
Daarna op de hotelkamer gebleven omdat ik me echt erg beroerd voelde met veel pijn in mijn linker arm en schouder.
Van alle kanten pillen aangeboden gekregen….. ik haat die rot dingen en heb het afgeslagen. ’s Avonds dus niet uit eten geweest, maar op mijn kamer wat bananen gegeten en veel water gedronken en kopje bouillon. Ron had dus ook pillen voor me, maar dat waren dezelfde die ikzelf ook had.
Vanochtend weer zo beroerd opgestaan en maar een kop koffie gezet en een ibuprofen ingenomen. Aan het ontbijt die Indische meneer aangesproken om te vragen om toch 2 van zijn pillen. Voor in het vliegtuig volgende week, zodat ik toch nog een beetje kon slapen.
Heb er eerst 1 gekregen, zodat ik het even kon uitproberen…. Het idee alleen al…. O, o, o, wat heb een hekel aan die chemische rotsooi!!!!!! Vanavond zal ik die vieze pil slikken voor het slapen gaan. Hij heeft me ook de bijsluiter gegeven. Daar ga ik straks eens goed naar kijken.
Op dit moment zit ik te internetten in het restaurant…. nou ja… internetten…. die ligt er weer uit. Doe het dus ff offline. Dus maar hopen dat er later op de dag weer gewoon internet is en ik mijn verhaal online kan zetten.
Dan ga ik nu eens kijken welke foto ik hierbij ga plaatsen.

Groetjes en tot de volgende keer,
Ans