zaterdag 25 juli 2009

Bali - Sanur -Zaterdag, 25 juli 2009.

Hallo allemaal,

Nogal wat problemen met internet in het hotel, dus vandaag maar even vreemdgegaan en naar de concurrent. Zit nu in Bonsai café achter een glas cola. Het is bijna 12 uur.
Gister heb ik een stukje geschreven en zal dat gewoon even hieronder plakken.....

Groetjes alvast!!


Bali / Sanur - Vrijdag, 24 juli 2009.

(foto's gemaakt bij Hardys, een supermarkt. Met Suzanne er naar toe geweest. Ze lachte zich kapot bij het zien van dat groene brood. Heb het natuurlijk gekocht om het eens te proeven. Pandan brood... Andere foto is slaolie in een plastic zak...)



Goedemorgen allemaal,

Een nieuwe dag is begonnen. Ook vandaag geen zonsopkomst bekeken….. ben nog niet helemaal aan ritme gewend hier. Gister voor het eerst voor twaalven naar bed gegaan. Daarnaast is het lichtelijk bewolkt en dus is de zonsopkomst bijna niet te zien.
Op dit moment zit ik op mijn kamer en kijk uit op een prachtige lucht en strand.
We hebben om 9 uur afgesproken bij het ontbijt. Heel bijzonder om hier gewoon mensen te ontmoeten die je al eerder hebt ontmoet. Ron en Carol uit Nieuw Zeeland. Suzanne heeft zich aangesloten bij het clubje. Ze komt uit Duitsland. Vandaag komen er nog 2 vrienden van Ron en Carol. Een moeder en dochter. De moeder komt uit Duitsland en de dochter woont in Singapore. Het is dus een multicultureel gezelschap. - Duitsland, Nieuw Zeeland, Singapore, Nederland en Bagus van Bali – Prettig gezelschap om in te vertoeven.
De Bowen therapie heeft inderdaad wonderen verricht. Ik kan weer bewegingen maken die ik eerst niet meer kon maken, maar ik ben er nog steeds niet hoor. Heb nog veel pijn en kan nog steeds niet wat ik wil…. I know… be patience….. haha. Heb nog drie nieuwe afspraken staan op mijn lijstje.
Heb nog geen contact opgenomen met het schooltje waar ik een website voor zal bouwen. Nog even een beetje aan het bijkomen van het drukke schooljaar.
Het schooltje staat op mijn lijstje en Ayu. Vanochtend belde haar zus op om te zeggen dat ze mijn SMSje hebben ontvangen. Ik ga straks nog even op zoek naar een cursus Engels op Bali, dan kan Ayu die gaan volgen. Ze moet steeds huilen, omdat ze niet met me kan praten. Haar Engels is niet echt goed. Heb wat Engels talige boekjes voor haar meegenomen om te oefenen en in februari al een dik woordenboek voor haar gekocht. Dus even een plannetje maken hoe dit meisje haar Engels kan verbeteren.
Verder nog contact opnemen met iemand in Kuta die contacten heeft met de Molukken. Misschien dat het me lukt om de familie te vinden, dan laat ik tante Jo en Tientje naar Bali overkomen. Als het goed is vertrekt Chris vandaag met haar familie naar de Molukken en ook zei gaat een beetje navraag doen. Wie weet… alle beetjes helpen en anders gaat Fiona in oktober nog en kan ook helpen. Thanx to both of you!!!!!

Groetjes,
Ans