dinsdag 28 juli 2009

Bali - Sanur - Dinsdag 28 juli 2009

Goedemorgen allemaal... nog net morgen en jullie liggen nog op een oor...

De muggen moeten me wel hebben deze dagen. Heb steeds 1 kleine rot mug in mijn kamer en die prikt me de hele nacht....
Vanochtend wilde ik om 6 uur het strand op, maar kon het niet opbrengen en ben dus lekker blijven liggen to 8.30uur.
Op dit moment zit ik bij Bonsai wat te internetten. Moest nog een docent Engels hebben voor Ayu. Heb denk ik iets gevonden. Sanur Independent School geeft alle lessen in het Engels. Nu maar hopen dat ze een docent ter beschikking hebben, zodat Ayu kan starten met haar Engelse lessen.
Ga ik zo lekker terug naar het hotel en dan weer een mooie wandeling langs het strand maken.
Zag dat nog niemand een poging heeft gedaan voor wat betreft de nieuwe raadplaat.

Veel succes ermee en tot een volgende keer.

Lieve groetjes,
Ans