maandag 27 juli 2009

Bali - Sanur - Maandag 27 juli 2009

Hallo allemaal,

Inmiddels is het maandagmiddag de 27e juli en zit ik nog steeds op Bali.
Ik doe niet echt veel meer dan wat lezen, standwandelingen en lekker eten en wat uitrusten.
Gisterochtend stond ik al om 6 uur in de ochtend op het strand te wachten op de opkomende zon. Prachtig gewoon, maar nog niet zo mooi als anders. Het is lichtelijk bewolkt, vandaar. Zal een paar mooie foto’s toevoegen van die ochtend.
Het plaatsen van de filmpjes heb ik inmiddels opgegeven. Dat duurt een eeuwigheid. Wanneer het internet van het hotel het weer doet, zal ik het daar nog eens proberen. Laat ik gewoon de laptop aan terwijl ik aan het ontbijten ben of zo…

Gisteravond is Susanne terug naar Duitsland gevlogen en morgen vertrekken Sabine en Susan (haar dochter, een andere Susan) naar Singapore. Susan blijft daar, voor haar laatste stage maand en Sabine vliegt door naar Duitsland, omdat ze weer aan het werk moet.
Ons clubje wordt dus wat kleiner. Ron, Carol en ik blijven over.
Vandaag heb ik de afspraak die ik had met de Bowen therapist afgezegd. Had te veel pijn en ga dus woensdag voor een tweede sessie. Afwachten maar…..

Straks even naar Bonsai café om mijn blog bij te werken en om een docent Engels te zoeken (op internet) voor Ayu. Morgen komt ze langs en wil ik een docent voor haar hebben, zodat ze met de lessen kan starten als ik er nog ben.
Het is zo lekker hier, maar dat hoef ik niet meer te vertellen, dat is wel bekend, anders zou ik niet steeds terug keren hier.
Ontmoet leuke mensen hier. Erg internationaal. Leuk om te zien hoeveel mensen er toch de wereld over reizen. Ongelofelijk. Dat die mogelijkheid er is voor zoveel mensen. Susanne probeert minimaal 3x per jaar op reis te gaan. Is pas in Cuba geweest en nu Bali. In november staat voor haar Peru op het programma. Leuk om te zien wat mensen er voor over hebben. Geen dure spullen, maar op verkenning… de wereld verkennen. What a good life…… Zoveel verschillende culturen en zoveel meer waardevols.
Ik hoop dat Chris op Ambon mijn familie kan vinden en over de mogelijkheid beschikt van internet. Dat zou toch wel heel erg leuk zijn om mijn familie weer te ontmoeten na zoveel tijd.
Mensen ik ga snel weg nu, op naar Bonsai. Ben een beetje dom geweest. Heb net lekkere bami goreng op hier en moet zo bij Bonsai weer iets bestellen. Zal het maar op een drankje houden.
Ga proberen een nieuwe link te plaatsen voor de RAADPLAAT…..

Groetjes en tot een volgende keer,
Ans