zondag 19 juli 2009

Hong Kong - Zondag 19 juli 2009 - 9.43 uur.

(foto gemaakt vanuit de eetzaal.... zie de donkere wolken....)

Goede morgen allemaal,

Net weer terug op mijn kamer, na een lekker ontbijtje.
Korte nacht, het regende erg hard en nogal veel herrie hierdoor. Leek wel te stormen…. dacht ik vannacht… Wat schetst mijn verbazing toen ik vanochtend de krant las? We hebben vannacht te maken gehad met een tyfoon. Helemaal niet meer bij stilgestaan dat dit hier gebeurd gedurende de zomermaanden. Eng idee.
Dus ik schrijf mijn blog weer op de kamer en zal straks tussen de buien door even naar Starbucks gaan om te kijken of ik daar een internet verbinding kan maken. Zo niet, dan zal ik pas op Bali mijn blog kunnen updaten.

Voorlopig dus ff aan het hotel gekluisterd…..

Morgenochtend wordt ik dus al om 6.20uur opgehaald en dan op naar Bali. Heb alvast een beetje kunnen wennen aan de temperatuur wisseling. Het is hier tussen de 30 - 34 graden. Op Bali is het dezelfde temperatuur als hier, maar dan alleen vochtiger. Ook lekker dus…

Nou lieve mensen ik ga wat lezen en wachten tot de ergste regen is verdwenen.

Groetjes en een fijne dag nog!!
Ans