zondag 19 juli 2009

Hong Kong - Zondag, 19 juli 2009 - 18.40 uur



Hallo allemaal,

Mijn laatste avond hier. Vandaag tussen de buien door naar TImes Square gegaan met de metro.
Dus niets meer van de regen gemerkt. O ja..... er is een wonder gebeurd...... haha..... eindelijk heb ik een paar open sandalen gevonden die me passen. Wat een rot voeten heb ik..... lengte maat 37 en breedte maat 36. Geslaagd dus!!!!!
Verder niet veel gedaan. Om 16.00uur stapte ik de metro uit en door de regen naar het hotel gelopen. Zoveel mogelijk onder afdakjes, dus niet erg nat geworden.
Ga dus net op tijd weer weg…. Tyfoon is ook niet alles….

Zit nu dus weer even bij Starbucks te internetten. Ik heb 24 uur internetten.... dat haal ik dus niet. Misschien morgenochtend nog even op het vliegveld.
Had een riem nodig voor mijn koffer, want die doet wat eng.... alsof hij niet goed dicht zit. Er gaan dus nu 3 riemen omheen nu.
Nog wat fotoos van de Plaza waar ik was. Deze zomer was Mickey Mouse er. (Ook deze jonge fotograaf was aanwezig... tja... hoe zat het ook al weer... jong geleerd.....)
Dan ga ik er zo weer vandoor. Moet nog even iets eten. Dus ga ik naar het hotel. Daarna mijn koffer weer inpakken en mijn ontbijt voor morgenochtend regelen.

Groetjes allemaal en tot op Bali!
Ans