zaterdag 1 augustus 2009

Bali – Sanur – Zaterdag 1augustus 2009 – 22.27uur / Bali (16.27 uur Nederland)

Goedeavond allemaal,

Vandaag lekker wat gelummeld om en nabij het hotel.
Ron en ik hebben heerlijke Gado Gado gegeten bij de gado-gado mevrouw, aan het stalletje, terwijl Carol een hele mango op heeft gegeten. Verder kregen we alle drie nog een stuk heerlijke watermeloen.
Even om je een idee te geven van de prijzen: Portie gado-gado, flesje mineraal water, zakje kroepoek en watermeloen => totaal 15.000 rupiah.... 1,05 euro. Te gek voor woorden. Ik gaf haar 50.000 omdat ik dacht dat dat het was. Had het dus flink mis.
Voor dezelfde prijs heb ik mijn spijkerbroek korter laten maken door de naaister om de hoek.
Maar, ik ga stoppen, omdat er morgen trussen 6 en 7 dus een ceremonie is op het strand, maar dat schreef ik geloof ik al ergens.

Groetjes,
Ans